MARKTCOMMUNICATIE

Samen stellen we uw doelen vast en adviseren wij u over de in te zetten middelen.

  • Marketing jaarplan: per activiteit, en waarvan toepassing afgestemd op de activiteiten van uw importeur of garageformule, wordt de kalender opgesteld. Naast “event driven” communicatie zoals APK en onderhoud kunnen we seizoensgebonden activiteiten, reguliere nieuwsbrieven en prospect acties plannen en uitwerken.
  • Doelgroep analyse: u krijgt de klanten die u verdient wordt wel eens gezegd. Maar wist u dat het mogelijk is uw bestaande klanten te profileren en op basis daarvan prospectgroepen te identificeren? Daarmee heeft een verhoogde kans op resultaat.
  • Bereikindicator: op welke wijze we een doelgroep definiëren de vraag is altijd opnieuw: hoeveel mensen hiervan kunt u via welke online respectievelijk off-line kanalen bereiken? Met de bereikindicator maken we dat duidelijk.
  • Verloren klanten analyse: een verdieping op de loyaliteitsscan. Door ex-klanten te benaderen brengen we de redenen in beeld waarom deze groep geen klant meer bij u is. Afhankelijk van de uitkomsten is de klantpropositie of -benadering hierop aan te passen.
MAAK AFSPRAAK