ANALYSE TOOLS

Enkele voorbeelden van beschikbare analyse en support tools zijn:

  • Loyaliteitsscan: hoe loyaal zijn uw klanten gemeten over de afgelopen 3 of 4 jaar. Hoeveel klanten heeft u definitief verloren en hoeveel nieuwe klanten heeft u mogen verwelkomen.
  • Marktscan: hoe is het wagenpark in uw werkgebied samengesteld? Wie zijn uw concurrenten en wat is het potentieel aan omzet? Kortom hoe en waar liggen uw marktkansen wordt u op een presenteerblad aangeboden.
  • Concurrentieanalyse: vormt een verdieping op de marktscan. Als duidelijk is wie uw concurrenten zijn kunnen we hun dienstenpakket, zichtbare sterktes en zwaktes in kaart brengen. Om zodoende de juiste accenten voor uw marktbewerking te kunnen bepalen.
  • Werkplaatsanalyse: op basis van de door WESP ™ ontwikkelde scan wordt u een spiegel voorgehouden van de werkplaats prestaties. Door een brede benchmark wordt het verbeter potentieel inzichtelijk.
MAAK AFSPRAAK